Sari la conținut
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială AradAgenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Arad
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Arad
Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Mesajul directorului executiv
    • Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea agenției
    • Conducerea instituției
    • Lista persoanelor din conducere
    • Organizare
    • Alte agenții teritoriale
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Comunicate
    • Comunicate de presă
    • Întrebari frecvente
  • Legislație
  • Informații de interes public
    • LISTA BĂNCILOR LA CARE SE EFECTUEAZA PLATA PRESTAȚIILOR SOCIALE
    • Anunțuri de angajare
    • Solicitare informații
    • Formulare tip
    • Venituri salariale ale AJPIS Arad
    • Buletine informative lunare si anual
    • Anunțuri diverse
    • Buget
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Achiziții publice
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii sociale
  • Formare profesională
    • Date de contact
    • Comisia de autorizare a furnizorilor
    • Legislație
    • Acte necesare autorizare furnizori
    • Registrul furnizorilor
  • Transparență
  • Contact
  • Transparența achiziților
  • Integritate instituțională
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Mesajul directorului executiv
    • Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea agenției
    • Conducerea instituției
    • Lista persoanelor din conducere
    • Organizare
    • Alte agenții teritoriale
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Comunicate
    • Comunicate de presă
    • Întrebari frecvente
  • Legislație
  • Informații de interes public
    • LISTA BĂNCILOR LA CARE SE EFECTUEAZA PLATA PRESTAȚIILOR SOCIALE
    • Anunțuri de angajare
    • Solicitare informații
    • Formulare tip
    • Venituri salariale ale AJPIS Arad
    • Buletine informative lunare si anual
    • Anunțuri diverse
    • Buget
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Achiziții publice
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii sociale
  • Formare profesională
    • Date de contact
    • Comisia de autorizare a furnizorilor
    • Legislație
    • Acte necesare autorizare furnizori
    • Registrul furnizorilor
  • Transparență
  • Contact
  • Transparența achiziților
  • Integritate instituțională
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Mesajul directorului executiv
    • Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea agenției
    • Conducerea instituției
    • Lista persoanelor din conducere
    • Organizare
    • Alte agenții teritoriale
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Comunicate
    • Comunicate de presă
    • Întrebari frecvente
  • Legislație
  • Informații de interes public
    • LISTA BĂNCILOR LA CARE SE EFECTUEAZA PLATA PRESTAȚIILOR SOCIALE
    • Anunțuri de angajare
    • Solicitare informații
    • Formulare tip
    • Venituri salariale ale AJPIS Arad
    • Buletine informative lunare si anual
    • Anunțuri diverse
    • Buget
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Achiziții publice
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii sociale
  • Formare profesională
    • Date de contact
    • Comisia de autorizare a furnizorilor
    • Legislație
    • Acte necesare autorizare furnizori
    • Registrul furnizorilor
  • Transparență
  • Contact
  • Transparența achiziților
  • Integritate instituțională

ANUNȚ ANPIS subvenții L 34 pt 2023

  • Pagina principală
  • Noutăți
  • ANUNȚ ANPIS subvenții L 34 pt 2023 ...
  • Dată articol 15/09/2022
  • Categorii Anunțuri diverse, Noutăți

ANUNȚ ANPIS subvenții L 34 pt 2023

Sari la navigare

← Ajutor pentru încălzirea locuinței și supliment pentru energie → ANUNT rezultate evaluare subventii ARAD 2023

Procedura Operationala subv L34_1998 ed III rev 3_nov 2024Procedura-operationala-subventii-cu-anexe

ANUNT

Perioada de înregistrare și evaluare a solicitărilor de finanțare a furnizorilor de servicii sociale publici și privați este cuprinsă între 20.08.2024 – 18.09.2024.

Informații utile pentru cetățeni

Întrebări frecvente

Cerere modificări de acordare beneficii sociale online

 

Vrei să sesizezi un abuz la care este supusă o persoana dintr-un centru pentru persoane vârstnice, copii sau persoane cu dizabilități ?

Apelează Agenția pentru Plăti și Inspecție Socială ARAD județul ARAD prin call center, la numărul 021.9309 sau trimite o sesizare scrisă pe adresa de email ajpis.arad@mmanpis.ro și o echipă a inspecției sociale va răspunde prompt sesizării dumneavoastră, făcând verificările  necesare în teren.
Acest serviciu este disponibil în intervalul orar 8.00-16.30 de luni pănă vineri prin numărul de call center, iar sămbăta și duminică la  numărul de telefon 0783162800.

Precizăm că în conformitate cu art. 7 din ORDONANȚA nr. 27 din 30 ianuarie 2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, “petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare și se clasează, potrivit prezentei ordonanțe”.
Anunt privind derularea unei noi sesiuni de depunere de solicitări de finanțare de către beneficiarii centrelor de zi și rezidențiale publici și private in baza Hotărârea Guvernului nr. 973/2012 privind aprobarea procedurii de acordare a sumelor din bugetul de stat prin bugetul Ministerului Muncii și Solidarității Sociale

Anunț important acordare ajutor pentru încălzirea locuinței și supliment pentru energie

Ministerul Muncii și Solidarității Sociale organizează o selecție publică de proiecte pentru atribuirea contractelor de finanțare nerambursabilă

Ministerul Muncii și Solidarității Sociale organizează, în baza Metodologiei de evaluare și selecție a proiectelor în cadrul programelor de interes național pentru dezvoltarea serviciilor sociale pentru persoanele vârstnice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.435/2022, aprobată prin Ordinul ministrului muncii și solidarității sociale nr. 799 din 13 mai 2022, o selecție publică de proiecte pentru atribuirea contractelor de finanțare nerambursabilă în cadrul programelor de interes național „Servicii comunitare la domiciliu pentru persoanele vârstnice dependente”, ”Servicii de acordare a hranei pentru persoanele vârstnice”, ”Centre de zi de asistență și recuperare pentru persoanele vârstnice” și ”Servicii sociale de asistență comunitară pentru persoanele vârstnice”.

Detalii pe site-ul Ministerului Muncii și Solidarității Sociale:

https://mmuncii.ro/j33/index.php/ro/transparenta/anunturi/6617-anunt-participare-pin

Anunţ privind înregistrarea şi evaluarea solicitărilor de finanţare pentru centrele de zi și rezidențiale finanţate de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, 16 mai 2022

ANUNȚ rezultate evaluare subvenții ARAD 2022

Anunț important acordare ajutor pentru încălzirea locuinței și supliment pentru energie

Informații pentru lucrătorii sezonieri în străinătate

Informații pentru lucrătorii sezonieri în străinătate

In cadrul campaniei de informare a lucrătorilor sezonieri, Inspecția Muncii a pregătit un set de informații despre intermedierea și plasarea foței de muncă în străinătate, pe care orice lucrător ar trebui să le știe.

Informează-te, lucrează legal și cunoaște-ți drepturile pentru a fi protejat!

O campanie a Ministerului Muncii și Protecției Sociale

Vrei sa lucrezi sezonier in Franta?

Informează-te, lucrează legal și cunoaște-ți drepturile pentru a fi protejat!

O campanie a Ministerului Muncii și Protecției Sociale

Vrei sa lucrezi sezonier in Spania?

Informează-te, lucrează legal și cunoaște-ți drepturile pentru a fi protejat!

O campanie a Ministerului Muncii și Protecției Sociale

În cadrul campaniei ”Informează-te, lucrează legal și cunoaște-ți drepturile pentru a fi protejat!”, Ministerul Muncii și Protecției Sociale începe distribuirea materialelor informative privind munca sezonieră în Spania

Informații detaliate privind munca sezonieră în Spania pot fi găsite pe pagina de internet a Ministerului Muncii și Protecției Sociale:      aici

În cadrul campaniei ”Informează-te, lucrează legal și cunoaște-ți drepturile pentru a fi protejat!”, Ministerul Muncii și Protecției Sociale începe distribuirea materialelor informative privind munca sezonieră în UK.

Informații detaliate privind munca sezonieră în UK pot fi găsite pe pagina de internet a Ministerului Muncii și Protecției Sociale: aici

Vrei sa lucrezi sezonier in Spania?

Informează-te, lucrează legal și cunoaște-ți drepturile pentru a fi protejat!

O campanie a Ministerului Muncii și Protecției Sociale

Vrei sa lucrezi sezonier in UK?

Informează-te, lucrează legal și cunoaște-ți drepturile pentru a fi protejat!

O campanie a Ministerului Muncii și Protecției Sociale

Esti lucrator sezonier in strainatate?

Informează-te, lucrează legal și cunoaște-ți drepturile pentru a fi protejat!

O campanie a Ministerului Muncii si Protectiei Sociale

Ministerul Muncii și Protecției Sociale și Ministerul Afacerilor Interne au încheiat un protocol pentru asigurarea unei mai bune informări a lucrătorilor sezonieri în ceea ce privește drepturile pe care le au și condițiile de muncă din țările de destinație, precum și pentru protejarea acestor oameni

”Esti lucrător sezonier în străinătate? Informează-te, lucrează legal și cunoaște-ți drepturile pentru a fi protejat”.
✅ Mulțumin colegilor din Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, cu care am încheiat un Protocol de colaborare în vederea informării lucrătorilor sezonieri în ceea ce privește drepturile pe care le au și condițiile de muncă din țările de destinație, pentru diseminarea informațiilor în aeroporturi.

Campanie de informare a Ministerului Muncii și Protecției Sociale pentru a preveni probleme pe piața muncii din Regatul Unit

Ce trebuie să știi dacă vrei să lucrezi sezonier în Marea Britanie?

Proiect de modificare a Legii privind protecţia cetăţenilor români care lucrează în străinătate, lege adoptată în anul 2000

CE TREBUIE SA STITI INAINTE DE A PLECA LA MUNCA IN GERMANIA?

Vrei să lucrezi sezonier în străinatate? Informează-te!

Articole recente

  • Rezultat transfer 15/05/2025
  • Rezultat dosare depuse 13/05/2025
  • COMUNICAT DE PRESA 25/04/2025
  • Anunt transfer 23/04/2025
  • Rezultat final procedura transfer 22/04/2025

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

Voci pentru mâini: Interpretare la distanță

În atenția persoanelor cu deficiențe de auz: În vederea asigurării accesului la servicii de interpretare video la distanță în limbaj mimico-gestual prin intermediul aplicației „Voci pentru Mâini” pentru persoanele surde sau hipoacuzice, vă rugăm să vă deplasați la sediul Agenței Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Arad str. Horia nr 7, Arad, în intervalul orar: 09.00 – 16.00.

Telverde

Telverde

Categorii

  • Anunțuri de angajare
  • Anunțuri diverse
  • Comunicate de presă
  • Fără categorie
  • Noutăți
  • Organizare
  • Transparență

Articole recente

  • Rezultat transfer 15/05/2025
  • Rezultat dosare depuse 13/05/2025
  • COMUNICAT DE PRESA 25/04/2025
  • Anunt transfer 23/04/2025
  • Rezultat final procedura transfer 22/04/2025

Arhivă

https://www.facebook.com/share/p/16C2ZQoXHR/?mibextid=wwXIfr

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Despre ANPIS

  • Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea agenției
  • Legislație
  • Conducerea instituției
  • Lista persoanelor din conducere
  • Organizare
  • Alte agenții teritoriale
  • Anunțuri de angajare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • Atribuții ANPIS și AJPIS
  • Transparență

Informații utile

  • Întrebări frecvente
  • Legături utile
  • Harta site-ului
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Procedura de depunere DL 118_1990

VOCI PENTRU MÂINI Se asigură accesul persoanelor cu deficiențe de auz la servicii de interpretare video la distanță în limbaj mimico-gestual prin intermediu aplicației ,,Voci pentru Mâini”, în intervalul programului de lucru cu publicul

Informații utile pentru cetățeni

ANUNȚ IMPORTANT PRELUNGIRE ICC, STIMULENT DE INSERȚIE, CONCEDIU DE ACOMODARE

 

 PENTRU DOMENIILE DE ACTIVITATE RESTRICȚIONATE DE AUTORITĂȚI CONFORM HG 394/2020

 

ANUNȚ IMPORTANT

PENTRU BENEFICIARII DE INDEMNIZAȚIE CREȘTERE COPIL  ȘI STIMULTENT DE INSERȚIE AFLAȚI ÎN PLATĂ !

 

Având în vedere starea de urgență instituită prin Decretul Președintelui României nr.195/2020, vă anunțăm că cele două beneficii precizate mai sus, se prelungesc automat, prin efectul legii.

Nu este necesară depunerea unei cereri!

Cerere modificări de acordare beneficii sociale ONLINE !

PLĂȚI COVID-19

Documentele justificative se pot depune începând de miercuri 1 Aprilie 2020.

Informații referitoare la categoriile de beneficiari și modalitatea de transmitere a documentelor se vor gasi pe pagina web a Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială și a agențiilor teritoriale.

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

Informații utile

  • Întrebări frecvente
  • Legături utile
  • Harta site-ului
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Date de contact

Adresă
Str. Horia nr. 7, corp B, etaj 1, cod poștal 310018, Arad

Telefon
0257.280.157

Fax
0257.281.934

E-mail
ajpis.arad@mmanpis.ro 

Informații utile

  • Politica de confidențialitate
  • Despre cookie-uri

Copyright © 2025 Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Arad.

La început ↑ Sus ↑
Instrumente pentru accesibilitate

Instrumente de accesibilitate

  • Mărește textul
  • Micșorează textul
  • Tonuri de gri
  • Contrast mare
  • Contrast negativ
  • Fundal luminos
  • Legături subliniate
  • Font lizibil
  • Redare audio
  • Resetează